En onödig blogg... men vem bryr sig? :D

Jag har inte haft denna bloggen allt för länge. Anledningen till att jag skapaden en var att några av mina polare tjatade om sina bloggar 24/7(haha ;D). Man vart ju lite nyfiken. Några andra polare, som bor långt bort ifrån mig, ville att jag skulle skaffa en blogg själv så att dom kan hänga med lite bättre i svängarna när jag, och mitt händelserika liv, far fram med en hisnande fart över Autobaun... ;D

Från början så trodde jag inte att blogg och sånt skit var något för mig. Men det är faktiskt skönt att kunna skriva vad man vill, när man vill. Kl 16:00 på eftermiddagen eller kl 02:15 på natten när folket sover, det spelar ingen roll...

Man kan ju bli klassad som nörd, om man inte redan var klassad som det innan, men det är inget som rör mig ;D


I alla fall så är det kul, men som vanligt kan man ju begå misstag även här... Så även om jag har nämnt att Fia, Emmy, Mary var dom första med blogg på löp, så var det visst Frasse och Matte som var löpargymnasiets egna Ansgar när det gäller bloggar... =)

Nu är det nog dags att sova, ska ju trotts allt springa intervaller i Sätrahallen imorgon. Jag kanske t.o.m. hinner med ett dubbelpass till denna veckan. Vem vet?

gonatt på er!


Insekterna lär ju inte kunna leva i mitt kalla rum vilket som,
 knappt så att jag överlever, men jag klassas ju kanske som insekt.
Är en lysmas en insekt förresten ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sannamustonen.blogg.se ( hon med koll )

2007-11-18 @ 12:00:13
URL: http://www.sannamustonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0