Fellan kan baka kladdkaka? =)

Igår så bakade Felicia<3 kladdkaka som hon skulle bjuda sina kära vänner på vid mentorstiden. Hennes kladdkaka verkar vara eftertraktad...? Jag lyckades charma(eller tigga?) till mig en bit av kakan, som hon skulle spara i skåpet, vilket hon kanske gjorde? Kanske är den kvar imorgon? Stelnad och mögglig? Vem vet, Stina kanske käkade upp den... :P

För mig sket det där med kladdkakan sig, för när jag vaknade kl 09:12 imorse hade jag ont i halsen! attans! Lika bra att skita i att gå till skolan, tänkte jag och sov vidare. Jag vaknade igen kl 10:27, gick upp tog några mackor, halsade ur juice tetran(hur dricker man annars juice) och satte mig vid datorn för att ta min vanliga rundtur genom internets alla tönt sidor som går att hitta... men jag är stolt tönt iaf! =)
 
Sedan så rullade dagen på och när Friidrotts-Freaken(mina polare) kom hem från Sätra-hallen så vart det god tid att sätta sig i samlingsrummet, för att ha dagens lektion i mental styrka; dvs Mentala Guiden. Jag kom fram till att mitt självförtroende ligger på topp, medan min förmåga att koncentrera mig ligger på efterkälke... då har jag ju något att förbättra i varje fall!


 Fan man blir ju lite sugen...
...kanske kan fixa en själv :S


Kommentarer
Postat av: felicia

ååh, min kladdkaka är grymt eftertraktad du missade verkligen något! men om du ber riktigt snällt så ska jag baka en egen till dig (:

2007-11-22 @ 21:28:22
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0