Fittglass och gömda Tomtar

Fittglass

Bjöd min pojkvän på en isglass som jag hade kört upp i fittan innan, han tyckte väldigt mycket om det.

Kissnödig

När jag o min kompis va fulla så stod vi på en bro o kissade ner på bilarna som körde under, det va skönt för jag va verkligen kissnödig... plus att de va jätte roligt :)


Trädgårdstomtarna

Det var jag som stal Gunnarssons trädgårdstomtar. De står i dungen vid Broskogen! Förlåt. Det var dumt... men nu är de i alla fall fria!!!


Okej :S Nu tror ni kanske att det är jag som har gjort detta... men det är det ju inte, jag har nämligen ingen vagina och jag känner inte till någon "Broskogen".

Jag hade bara tänkt att tippsa om en jäklit rolig sida. Den handlar om vanliga människors liv, och deras hemligheter. Det är grymt kul att läsa om vad folk hittar på när dom är helt ensama, sitter på bussen eller är i skolan. Vissa gör saker som man känner igen sig i(ger inga exempel ;D) och man blir lite tomatig i ansiktet.

http://glomdinabekymmer.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0