Gnissim Gnihtemos?


..idag när jag var på stan så snackade jag med Micke(inte med mig själv, jag är ju inget freak(?) som snackar för sig själv på stan,ännu, utan jag snackade med Micke Westh). Vi bestämde i varje fall att jag skulle titta förbi och så skulle vi fixa lite pizza! Men jag har ju för vana att bli försenad, man skulle kunna säga att det ligger i släkten... :S doh!
Så när jag kom dit så var pizzan redan färdiglagad, men jag tror nog att det var lika bra, för hade jag var med och fixat den så hade vi nog fått köpa hem snabbmat... Men som tur var så är Micke och Danne(hans brorsa) är ju grymma på pizza =)
Fellan och Sofie kom dit lite senare, vi kollade på film tills kl 00:03... tur var de för annars hade vi inte hunnit med sista bussen som går 00:15. puh =)

Nu sitter jag här vid datorn på våning 2 och är skittrött.. det är fest(skulle nog snarare kalla det för russinparty) nere i matsalen och musiken spelas för fullt... Tänk vilket drag det är :S 40plus:are håller igång till kl 1 på natten, jag som trodde att livet stannade vid 30... menmen så fel man kan ha ;D
Ljudet brukar i alla fall inte störa mig allt för mycket, jag är en sån som kan sova när någon dunkar på dörren till mitt rum, spelar hög musik eller bara skriker i koridorerna(det luktar pik? inget illa menat, men mina snyggingar på våning 1, minus Mustonen, kan bli en smula för mycket ibland =))... :D haha.

Det som stör mig desto mer är att det är så in i hellvetet kallt (ingen censur här inte, dessutom är det nog inte ens kallt i hellvetet). Och då menar jag inte att det är kallt utomhus, utan jag fryser ju nästan fast i sängen när jag går och lägger mig. Borde nog fixa en sån där fläkt man har för att värma upp bilar...




image14
Visst finns det snyggare bilder på alla oss fyra, men det är ingen idé att klaga för innehållet är det ju inget fel på! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0