Mobilbomb :S

Att jag inte brukar har mobilen på mig är det nog många som vet. Många klagar och jag försöker kommaihåg det lilla otyget, men det är inte alltid så lätt...

Och tur är väll det... för jag satt nyss och läste aftonbladet och fick se detta;

Man dog när mobiltelefonen exploderade!

- Hans skada liknar en brännskada på vänster sida av bröstkorgen. Flera revben var brutna, ryggraden likaså, säger läkare Kim Hoon, som undersökte kroppen, enligt AP.

Dödsfallet misstänks ha orsakats av att mobiltelefonens batteri exploderat.

- Troligtvis slog trycket från explosionen mot patientens hjärta och lungor, och vållade på så sätt hans död, säger Hoon.

Mobiltelefonen var av märket LG Electronics, som är världen femte största tillverkare av mobiltelefoner. Modellen som misstänks ha dödat mannen släpptes i april och finns endast på den sydkoreanska marknaden.


Fyyyy va hemskt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0