Väääääduren

Mitt horoskop är


 

Det är nog inte bara jag som brukar läsa horoskop, i så fall hade dom ju inte funnits höhö.
Egentligen så är det ju bara en tolkningsfråga, i horoskåpen står det ju inte att jag har matteprov och det kommer gå sämst. Det står inte heller att jag fick idén att åka hem idag och inte imorgon, och att jag vart tvungen att fixa saker idag, som tex att städa, innan jag åker hem.
Ändå passar mitt horoskop(väduren) perfekt in på min dag. Och troligen passar alla andra horoskop in på både dig och mig också...

Ibland blir man ju lite irriterad på att det alltid står rätt saker, men det är ju bara för att dom manipulerar folk :@ (vad nu det betyder?!)

TORSDAG 22/11 2007

VÄDUREN

21/3-20/4

Du får en idé under morgonen och ägnar dagen åt att göra den till verklighet. Resultatet gör dig glad.

OXEN

21/4-21/5

En intensiv dag för att inte säga direkt äventyrlig. Du gör något som du inte alls hade planerat att göra.


TVILLINGARNA

22/5-21/6

Torsdagen blir mysig, romantisk och stillsam. En bra kväll för te, film, kanske en roman. Ta det lugnt.


KRÄFTAN

22/6-22/7

Du får ett oväntat förslag som låter romantiskt men samtidigt har uppenbara baksidor. Du är rätt skeptisk.


LEJONET

23/7-23/8

Du oroar dig för många saker, främst din ekonomi. Trots gott stöd från omgivningen blir du inte lugnad.


JUNGFRUN

24/8-23/9

Nu handlar det i första hand om intellektuella utmaningar och spännande idéer. Bra dag för sällskapsspel.


VÅGEN

24/9-23/10

Du får en trevlig och jordnära torsdag trots en udda start som får dig att förvänta dig raka motsatsen.


SKORPIONEN

24/10-22/11

Torsdagen blir delvis rolig, delvis stillsam. Du har ingen lust att satsa riktigt hårt på något just nu.


SKYTTEN

23/11-21/12

Bitvis en romantisk dag men större delen av din tid går åt till praktiska småsaker och en hel del strunt.


STENBOCKEN

22/12-20/1

En bra dagför avkoppling, gärna tillsammans med kolleger eller roliga vänner. Du behöver muntras upp lite.


VATTUMANNEN

21/1-18/2

Du lyssnar på någon som har bekymmer och sedan ägnar du väldigt mycket av din tid åt att analysera dessa.


FISKARNA

19/2-20/3

Torsdagen passar bäst för nöjen. Det är också en extra bra dag för resor, shopping och scenframträdanden.

www.aftonbladet.se/horoskop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0