Jobbigt värre, höhö

Du bloggen, nu är de dags för mig att skaffa mig ett jobb. Du håvar ju inte in pengar till mig vafan, vi hade ju en överenskommelse! Problemet är bara att det är så många som vill ha mig. Salberga anstalten(Sveriges största fängelse i Sala), Kärstins psykvård, Alquidas självmordsgrupp, Frankrikes gator samt riksförbundet för mentalt handikappade personer.

Men dom faller inte mig i smaken, så jag så vandra till Stinsen för att se om någon av de nyöppnade affärerna passar in på mina önskemål, dvs minst 200kr i timmen och arbetstider där man kan komma och gå som man vill. Dessutom vill jag ha gratis mat.

Jaja, ja får se hur det går,

Hörs.

Kommentarer
Postat av: camilla

Lycka till ;)

2008-04-03 @ 16:43:49
URL: http://camiiilla.tjejsajten.se
Postat av: camilla

du måste höra av dig till alex eller walle, du fylle rju år :D

2008-04-04 @ 00:09:18
URL: http://camiiilla.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0