Latkväll

Äntligen en bra dag!

David Jag Märy Mickan Matte Rickard och Fia begav oss mot ICA Maxi för att handla käk inför kvällen. Jag och David fixade kyckling och pommes medans de andra lagade ihopp lite tacos. Det va tevligt. Det var länge sen jag var med på en taco-kväll på löp. Men fler lär det bli.

Nu har vi ytterligare två kundvagnar i källaren eftersom ingen av oss orkade bära alla matkassar... Vi kan ju inte kalla oss elitidrottare?!

Nu är det dags för lite film med Mickan David och kanske Sanna. Oceans Thirteen ska det bli, sen så kanske vi kollar på Good luck Chuck efter den.

Glass med nyponsoppa och en massa pocpcorn blir de till efterrätt... och en hel massa läsk =)

Hadetbra!

Kommentarer
Postat av: Mary

Mary heter jag, utan Ä ;D

2008-01-12 @ 10:44:57
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0