Mosat värre...

Efter lunchen idag så gick jag som vanlig och hämtade min yogurth och en macka, stoppade ner dessa i väskan och vandrade vidare mot biblioteket.

Väl där så skulle jag sätta mig ner i de sköna sofforna. Men när jag var halvägs ner med benen i 90% vinkel så kom jag plötsligt på vad som var på väg att hända. Jag kände, i en hundradels sekund, hur yogurthen i väskan röde vid mitt baklår. Då var det redan för sent att jag skulle kunna resa mig igen, tanken kom en tiondel för sent. (Jag gillar inte det där med marginaler) Plastburken mosades under min 73kg tunga muskelmassa. Och det var inte det mest pinsamma av allt...

Nej, jag klämde ur mig; Fitta jag spräckte den.

Men det är sånt som händer i vissa situationer, lite pinsamt var det iallafall.


Kommentarer
Postat av: vera

HAHAH fett kul

2008-01-24 @ 20:14:30
URL: http://veris.blogg.se
Postat av: rikk la pikk

du menar din 73 kilosm röv! HAHAHAHA

(förlåt, tycker du att jag är JÄTTEDUM...? ^^)

2008-01-25 @ 01:53:11
URL: http://rikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0