Studio 54? :S

Tjenare du gammla grå! Bli inte chokad nu för att jag skriver ett inlägg, och ta det inte som en vana. Men jag orkar inte vara fyndig... Så här får du lite bilder sen i onsdags... eller var det tisdags? Ehh skitsamma, fest som fest :O


image168
Temat var "Studio 54". Och vad fan är studio 54? Joo... det fick jag reda på när jag kom dit och jag kan säga att jag inte borde ha klätt mig så varmt, eller färgglatt. Jadu bloggen, temat var snarare att ha så lite kläder som möjligt och så mycket hår på bröstet man bara kunnat få, fyyyyyyyyyfan!

image169

Någon hade ju iallafall förstått sig på temat... eller vad säger du Oliver? Jossan till vänster...

image173
Hej på dig med Linda :)

image174


image175
Man tager vad man haver? eller vad säger du bloggen?


Okay, det gick villt till ibland... men jag måste säga att jag var inte värst ;>

image177
Fia skulle på toa, men jag fick torka ringen... vilken jävla stil :O

image179
Sniff sniff :O


... Ja vafan, jag har ju bilder som skulle vara grymt mycket roligare att lägga upp. Men samtidigt vill jag ju inte att folk ska sitta i fönstret med hagelbössan och skjuta efter mig när jag går till skolan imorgon...Nej du bloggen, så kul ska vi inte ha.. ikväll...

På Fredag är det dags igen, då är det 80-tals tema och då blir det inget sparande på bilder sörru...

Men jag ska sova nu...Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mums

Han där i vit skjorta är het het het! ;D

2008-05-25 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0