180kr i timmen.

Rubriken talar för sig själv. Jag vill bara säga att jag är grymt bra.  Eller ok, jag kan inte hålla käften så jag skriver lite till. Jag måste sluta tjata om min jäkla lön å mitt tråkiga jobb. Men det är svårt när det går bra, det går lätt när det är svårt. Om ni fattar...

Sen så borde jag ha ångest för att jag skippade årets bästa skiva, som alla mina polare är på just nu, dyngraka och redo för att röja järnet! Men vafan, varför ska man ha ångest?! Det gör ju bara att man blir deppig, så jag skiter i att ha ångest, för det suger ju att deppa. Dessutom kommer det ju vara 4st skivor per vecka hela tiden fram till studenten nu, så jag har ju fler chanser  ;)


Ajja,


Hörs!


The gäng på roadtrip. Skitful bild, men vi hade jäkla kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0