Snart dags för Portugalien

Puh. Jag har sprungit 75kilometer denna veckan. Och för er som aldrig har provat på något liknande så kan jag nu meddela er att det känns, som fan. Inte bara i benen, utan det värker i hela kroppen, och knoppen(jag har nämligen fått en finne i ögat som är irriterande som fan, speciellt när jag blinkar. Asså inte i ögat, utan där ögonbajset brukar sitta på mornarna). Yäyä.

Nu är det vila som gäller, i 4 dar, sedan bär det av mot Portugalien. Då får jag vara glad om benen sitter på sin plats när det är tid för hemfärd, annars kommer jag bli tvungen att packa i dem i handbagaget. Yäyä, najs ska det bli i alla fall, även om jag inte hade tackat nej till en veckas lov hemma i Sala.

Ajja, dags för mig att dra mig mot sängen. Jag måste fan ta igen den där timmen med sömn som man missade nu när det blev sommartid. Sen kommer jag ju fan missa ännu en timme på torsdag då vi ska resa iväg. Ajja, its a hard life.

Hörs!


Efter Portugal är det fan dags att börja gå på lite skivor =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha en finne i ögat?:O



men mikael, fan vad sur jag blir. Jag skulle filma dig och Walle när ni dansar i bilen. åh =( (alltså det är ett skolfittarbete)

2009-03-30 @ 18:17:35
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0