Studentskiva och nakenlopp

Tjenare på er!

Igår var det Löparskiva.
Det var fest så att säga.
Och jag hade grymt kul, tror jag. ;D 
Bra folk, bra drag och bra musik.
Dock vart jag aningen för full, och det var jag knappast ensam om att vara...
Jag ska bli nykterist.
Och jag borde ha ångest. Men ångest är inte kul, så jag skippar den delen.
Nomineringsfilmerna var grymma. Tack för dom, kära 2or =)


Nu känner jag att studenten verkligen närmar sig. Det ska bli grymt! Tyvärr så kommer inte järngänget vara samlat, Oliver flyttar till Kanarieöarna innan dess, det känns lite bittert. Men det är sånt som händer. Men har vi löpargymnasiets allra äldsta samt ädlaste tradition att se fram emot. Nakenloppet. Vilket innebär att vi springer från löpet till Sollentunavallen, kör ett 400meters lopp på tid och sedan springer vi tillbaka till löpet. Helt nakna hela vägen. Det är humor på hög nivå.

Ajja, ska leka lite med mina låtsasvänner nu,

Hörs!




Mary



Sara, Jag Majzan



Klas och Patrik



Klas Jag Mary



Sanna Jag Johanna



MickeW



Fia David Emmy



Patrik Adam Petra Natta Fanny MickeR Mary MickeW David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0