En helg i mellanstaden

Tjenare! Det blev en långhelg i V-ås. Nu sitter jag ensam hemma hos Millzor inget att göra. Walle å Milla är ute och roar sig å tyckte att jag var för tråkig föt att tas med. :/ Typ i alla fall. xD

Ajja, jag har inget roligt att förtälja just nu, förutom att nån som heter Marie brukar skita på dansgolvet, hahahhahhahha, jag tror fan jag tar livet av mig. Garvar varje gång som jag tänker på det och det är typ omöligt att få bort bilden som dyker upp i huvudet. Ajja,

Hörs nån gång =)


(hon kommer döda mig, hahah) :D


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahahah jävla mikael! snokarn!

2009-10-11 @ 13:13:30
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Klassss Perssson

Va fan är skitsa?

2009-10-11 @ 22:04:54
Postat av: Micke

*skita

2009-10-12 @ 02:07:29
Postat av: Camilla Andersson

alltså mikael, kan du höra av dig till mi gpå mobilen??????

2009-10-12 @ 10:48:34
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0