Help, I need somebody!

Tur att jag har skaffat nya hörlurar till mp3-spelaren,
synd att mp3-spelaren är borta(Glömde jag den på hotellrummet i Falun? :S),
tur att jag har 2gb minne på mobilen.
Synd att internet hoppar ur hela tiden så att jag inte kommer hinna ladda hem nån ny ljudbok tills imorgon,
tur att jag har The gir who played with fire på hårdisken,
synd att det är så dålig kvalité på ljudfilen.
Tur att jag kan sova jätte länge imorgon för jag börjar inte jobba färrän klockan två,
synd att jag måste fixa massa saker,
tur at jag redan har fixa hälften,
synd att jag har hälften kvar.
Tur att jag har något bra att se fram emot,
synd att det är en bit kvar.
Tur att jag är trött,
synd att jag inte har gått och lagt mig.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0