Mina planer för framtiden

Idag har jag varit på gymmet och tränat lite, tvättat penis och beställt den där spikmattan som jag snackade om.
Nu har grannarna sex igen. Herregud! Jävla kaniner... Sluta stöna.
Om några minuter ska jag bege mig ut till Sätrabrunn för att spendera natten där.
Ikväll ska jag ringa TOEFL och kolla vafan de håller på med. Skolan har ju inte fått mina resultat ännu.
Imorgon ska jag åka till Västerås; genrep inför VFK-galan, träning och middag med gruppen står på schemat. Det kan nog bli riktigt trevligt.
Nyårsaftonen kommer att spenderas hemma hos Milla.
Nyårsdagen kommer jag ligga däckad hemma hos Milla.

Efter det är livet ganska så oplanerat. Men jag hoppas verkligen att det här med USA löser sig. Annars kommer jag serriöst köpa en enkelbiljett till typ Indonesien eller Australien och spendera våren där. Jag pallar verkligen inte bara gå och vänta i åtta månader till på att få åka till USA.


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahah, har du svamp mikael? :):) hahaha

2010-12-29 @ 21:31:33
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Micke

Vadå svamp? Fotsvamp? xD

2010-12-30 @ 09:42:50
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0