Rabiat shaman kärring :@

Jag gick upp tidigt idag, mitt i natten fan(typ kl 07.30), bara för att ringa till läkarn för att få besökstid idag. Det är ju nämnligen så att jag håller på att dö här hemma, min hals värker(milt sagt), min näsa kan jämföras med Fredrik Reinfeldts käft(fulproppad av sliskit skit(-snack))och jag är mer utmattad än någonsin förr. Tyck synd om mig.

Menmen, jag kom ju aldrig till saken.......... LÄKAR HELLVETET GAV MIG INGEN BESÖKSTID UTAN DEN RABIATA KÄRRINGEN SA ATT JAG SKULLE VILA!!!!! VADÅ VILA????? JAG HÅLLER JU PÅ ATT DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! HAR DU MIG??? DÖ!!!

Det är nästan så att jag ska skriva ett hejdå-brev(ifall jag nu skulle gå och dö) där jag förklarar hur den inkompetenta läkaren avfärdade mitt rop på hjälp, hur hon bara sög åt sig mitt sista andetag utan att visa den minsta medkänslan över huvud taget.

Jaja, jag ska bege mig till sängen igen, d.v.s. om jag nu klara av att ta mig dit på egen hand...

Adjö.


Ikväll får jag sällskap att det här krypet. (kanske ska passa på att investera i en pälsmössa nu när jag har chansen att få en gratis.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0