Ge mig en varmare breddgrad, tack.

För er nonchalanta jävlar som inte har märkt att det snöar ute så kan jag härmed berätta att: DET SNÖAR UTE. MEN HAR JAG SAGT ATT DET FÅR SNÖA???!!! NEJ DET HAR JAG INTE! SÅ VAFAN SNÖAR DET FÖR DÅ????!!!!

Det här ovädret fick mig att bege mig till gymmet för att kuta lite tröskelintervaller på löpbandet, men till min fasa upptäcker jag att det här jävla kuk Exercise gymmets löpband går i max 16km/h. FATTAR NI HUR SAKTA DET ÄR!!?? Det är så sakta att det kunde ha förstört min dag. Men jag körde 20min snabbdist, så det vart lite jobbigt ändå. Jag har ju trotts allt inte kört någon kvalité på två veckor...
Intervallerna får vänta tills imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0