I'm living on my own now and it's not as easy as you may think

Att jobba mellan 9-18 var inte lika jobbigt som jag hade förväntat mig. Men det är ingen höjdare att HELA dagen går åt till att jobba. Sedan går hela kvällen åt till att träna. Och så var det med min fritid... Visst, träning är en hobby, och en hobby ska vara kul. Men ibland känns det som om den tar lite för mycket tid, men samtidigt vet jag att det finns stunder i livet som är bättre än något annat; då euforin är på topp och när adrenalinet pumpar i ådrorna. Och jag har inte hittat någonting annat än löpning som kan framkalla den känslan. Inte ännu. Och jag tror inte att jag vill hitta något annat som kan framkalla den känslan heller, inte ännu. Inte förrän jag har nått min topp, och det är en lång väg kvar till målet.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

vet hur det käääänns

2010-09-20 @ 22:04:41
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: fan nr 4

Tjenare grabben, klart att du fixar detta med jobb + träning + studier och allt vad det kan vara. du har ju målet klart för dig. Håller alltid tummarna för dig!

2010-09-21 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0