Det löser sig till slut...

Mitt framlår krampade på träningen igår. Så nu kan jag inte springa snabbare än 5minuter per kilometer fart, typ. Kill me. Oväntat? Nej. Det här är vad som händer när man tränar för mycket.

Skitsamma. Palla deppa, livet är för bra för att deppa...

Ajja, New York gör mig glad i alla fall. Vädret är grymt och det är så jäkla skönt att kunna träna i shorts och t-shirt i mitten av april, utan att frysa. Ja... jag har sagt det förr, men det är så jäkla bra att det tåls att sägas igen.
I helgen är det Black-Light party(jag tror det kommer vara neonljus) här på Manhattan College, vilket betyder att vi ska måla våra kroppar i självlysande färg partaja för fulla muggar. Det kommer bli grymt kul.

Dags att sova lite kanske,

Hörs!



Jag sprang på det här huset i Tisdags, deet påminer mig om den där serien "Nanny". Jag vette fän varför. Bodde dom i det kanske? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0