I just wanna have a good time.

Imorgon fyller jag 21år. Det är tydligen ganska så stort här i USA (kanske inte att just jag blir 21, men överlag... xD). Hur ska det firas? - Inte alls faktiskt. Två prov(religion och management) kommer ta med sig min födelsedag i graven. Förhoppningsvis så överlever jag dessa förödande prov och kan fira lite i helgen istället. Jag är sugen på partaj nu.. efter en helg med alkohol-fasta.

Alla festar så jäkla mycket här borta att det känns som om jag aldrig går ut, även om jag har gått ut mer här än vad jag gjorde när jag var hemma i SWE. Men det är ju ganska så kul att partaja här att det blir svårt att motstå ibland. Speciellt när man har en anledning till att göra det, som nu.

Ajja, jag är långt ifrån troende. Vi lever en gång, sedan dör vi och våra kroppar förmultnar. Så det gäller att ta vara på det roliga i livet innan man förvanldas till en liten jordhög.



Jag har världens cp-smajl på bilden, men det bjuder jag på(=jag har typ inga partybilder härifrån xD). :P Och sry John för att du vart bortskuren xD hehehe

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0