Jobbansökan på mitt vis...

Födelsedatum 7 april, 1990
Adress Jakobsbergsgatan 9, 733 38 Sala
Tillfällig address Manhattan College Parkway, 10471, New York.
E-post [email protected]
Telefon mobil (+01) 646-3789806

Hej där ute!

Jag är en störd kille som inte har några gränser what so ever. Jag vill ha ett sommarjobb på typ ICA eller något liknande, som butiksbiträde. Jag vill gärna jobba helg samt kvällar så att jag kan utnyttja Handels OB regler till max. Och jag vill inte skriva nått prersonligt brev om hur bra jag passar för tjänsten(alla skriver ju ändå exakt samma sak eftersom att vi ungdomar googlar "CV" eller "Personligt Brev" och tar första bästa mall och sätter in vårt egna namn, mejladress samt telefonnummer). Nu vart du chockad va?! Eller inte...

Jag tänker inte heller påstå att det är mitt drömjobb. För det är det inte. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara ett fastanställt butiksbiträde och veta att så kommer det fortsätta att vara tills jag går i pension. Nej tack. Jag vill bara ha lite lättförtjänade pengar som jag kan spendera på Amazon.com när jag kommer tillbaka till USA i höst. Eller möjligtvis köpa lite sprit för så att jag kan supa mig full och komma bakis till jobbet dagen efter. För spela roll liksom, det är ju inte så att jag behöver använda mina hjärnceller när jag ska fylla på med lite Mamma Scans köttbullar i frysdisken eller kolla på kassaapparaten hur mycket växel kunden ska ha tillbaka.

Och jag är inte ett dugg intresserad av att skaffa arbetslivserfarenhet, som butiksbiträde alltså. För vad ska jag med det till?! Trycka upp tre stycken tjugolappar i nyllet på kunde och säga "Det blir 20, 40 och 60 kronor tillbaka! Ha en trevlig dag!" Precis som om kunden inte kunde räkna ut det själv...

Nej, jag vill ha lättförtjänade pengar som jag kan slösa bort på onödiga skitsaker. Det är allt.

MvH


Kommentarer
Postat av: Farsan

Suck o stön

2011-04-11 @ 06:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0