Träning

Dagens träning:
600meter på 1.21,5
200meter jogg
200meter på typ 27sek

Det gick helt ok. Det kändes bra i framsidan i alla fall och jag sprang snabbare än vad jag trodde att jag kunde göra. Men ändå så är jag rädd för att trycka på det där lilla extra. Rädd för att klämma ut de där sista procenten när man kommer in på de sista 100-150metrarna. Det är dom där procenten som gör att hela kroppen värker ett bra tag efter målgång. Och jag säger inte att det gick dåligt idag, för det gjorde det inte, tvärt om så gick det bra. Utan det jag säger är att jag har mer att ge, men att jag inte riktigt vågar för jag är rädd att framlåret ska fucka up sig igen.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0