Wake up, bitch.

Jag kollade just på ett avsnitt av debatt på SVT-play. JAG BLIR SÅ JÄVLA LACK! Vafan är det för muppar dom tar med.

Nån fjant sitter och säger att droger är vanligare än alkohol i Sverige. Seriöst, vilka jäkla pundare hänger hon med?! Och sen sitter en annan och gapar om att lagar ska göra att folk slutar ta droger. Jag vet inte om jag tycker att den kommentaren är sådär jävla clever...

Kan inte alla jävla nötter bara fatta att man inte löser problem med stenhårda lagar. Hur många länder har inte försökt med det tidigare, men misslyckats?! Det är inte en jäkel som bryr sig om en lag hit eller en lag dit. Vill folk ha weed, kokain, e elle vafän som helst här i NY så fixar man det, för det är inte så jäkla svårt att få tag på. Ändå har man ganska så skithårda lagar här i jämförelse med i Sverige. Jag menar; INGEN JÄVLEN BRYR SIG OM NI SKRIVER I EN LITEN SKETEN BOK(SOM INGEN MÄNNISKA I VÄRLDEN LÄSER ÄNDÅ) ATT MAN INTE FÅR TA DROGER!

Och när man bytte ämne till sjukförsäkringen så slog jag av skiten. For the sake of att my dataskärm. Den hade kunnat fått en flygtur ut genom fönstret. HUR FAN KAN MAN SÄGA ATT DEN ÄR LYCKAD!??? ÄR DET HÄR ETT JÄVLA SKÄMT!

Hörs!



Kommentarer
Postat av: Farsan

Känns bra att du håller dig ajour i samhällsdebatten. Hur går det med deklaration?

2011-04-19 @ 16:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0