En nål i låret av kapitalismens förlovade land



Easter break! Inga lektioner tills på Onsdag nästa vecka. Så jävla gött! Det betyder att jag har lite mer fritid och chans att ta mig ner Downtown. Jag har ju inte ens sett Frihetsgudinnan ännu. Det kanske är dags nu. Och jag ska passa på att ta ett distanspass i Central Park, så man hinner se hela parken på en och samma gång, och inte bara delar av den.

Kollade efter en kiropraktor också, som kan sticka lite nålar i mitt lår. Det kostar tydligen $150! Nej tack. Jäkla kapitalister! Hur har dom tänkt att folk utan någon riktig inkomst ska ha råd med sånt? Eller just ja, jag glömde bort att kapitalister anser att studenter, arbetarklassen och medelklassen inte ska ha tillgång till sånt. För "det är ju deras eget fel att dom inte är CEO:s, för alla kan ju bli det om man kämpar tillräckligt hårt..."

Way to go! Eller inte.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0