Det är inga problem

Jag ska skaffa en lite positivare attityd...

...men innan jag gör det så måste jag bara få säga att jag hatar livet. Eller kanske inte riktigt, men det går inte så bra för mig just nu. Baklåret verkar vara bra igen, MEN VAFAN HAR HÄNT MED TEMPOT??? VA!? SVARA RÅÅH! VART ÄR PACEN?

Sådär ja, nu ska jag bli lite mer positiv och börja fokusera på det som är bra... typ..

Eller okay, jag måste bara säga att jag hatar amerikanska toaletter, de är nästan värre än de holländska... Totalt proppfulla med vatten. Hur svårt är det att göra en touchdown nu liksom. Ingen utmaning ---> Ingen spänning. Nej men seriöst, ge mig en normal toalett, please bitches.

Sådär ja, nu är jag klar med gnällandet. Det sägs ju att mycket sitter i skallen och om jag helt enkelt ställer in mig på att - det är så här det är just nu och det är bra för tillfället - så kanske det blir bättre snart. Kvalgränsen för IC4A är 1.54.90. Jag vill dit. För två veckor sedan hade det inte varit någon match. Idag är det tyvärr det. Men med två veckors träning bör det inte vara helt omöjligt. Det bör jag kunna klara. Det ska jag klara. 

Hörs! 

Kommentarer
Postat av: val från havet

YOU CAN DO IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!1!!!11!!!ETT½!1!1!!!1!!!

2011-02-04 @ 09:46:04
Postat av: kitty jansson

Hej!

Skit bra att du hör av dig och jag är inte ett dugg tjurig. Jag vill bara veta hur du har det och mår bra. kör me värme på benet och tänk positivt. Vi saknar dig här hemma och Henrik hoppas att du inte trivs och kommer hem snart. Hör av dig mer det kostar inget att skriva mail för djungel telegrafen har nått hitt att du införskaffat en ny dator.

Henrik har lovat att detta inte kommer ut men vi får väll se det blir väll kanske lite pinsamt annars

Ha det bra många hälsningar från.

Mamma, robert och Henrik

2011-02-04 @ 17:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0