Time to run

Baklåret känns bättre, bättre än för tre-fyra dagar sen i alla fall. Så det är skönt. Jag testade lite stegringar igår, det gick bra = utan kännigar av någon söndertrasad muskel.

Men jag vågar inte trycka på. Och då menar jag inte trycka på som i maxa en hundring, utan jag vågar inte ens köra en tvåhundring på typ 30sekunder. Inte för att det känns osm om det ska brista, utan snarare för rädslan av att det ska brista och att jag inte ska kunna kuta på hela våren. Men det kanske är lika bra att ta det lungan nu i början. Coach kommer säkert vilja att jag ska kuta i helgen, jag tror dock inte att det är vad jag vill. Men det är sex dagar kvar tills dess. Mycket kan hända. Jag hoppas bara att det händer åt rätt håll...

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0