Jag svälter samtidigt som jag överkonsumerar. Bra jobbat!

Badminton är vad som står på schemat idag. Sen ska jag till Västerås och springa lite, jag tror det blir nån form av intervaller. Långintervaller. Synd att löpbandet bara går i 20km/h, men det kanske funkar om jag kör 6*1km med lite kortare vila än vanligt. Ajja, jag får väl se, friskis banden kanske går snabbare än VFK:s band.

Men först av allt ska jag ta en tripp till skithuset och släppa lite bomber, sen ska jag till ICA och handla lite käk. Det är långt ifrån slut på käket hemma, men jag har inte lyckats hitta en enda sak i kylen som inte är grön av mögel(eller nu ljög jag förresten, skinkan är det ju något vitt mögel på också, för att vara exakt.).

Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0