Party's in my head! 03.52

Sometimes, I love Manhattan College just as much as I love life. I really like the people who go here. I like my teammates. I like my new friends. I like my new life. I, almost, like everything about it. I love college, and the USA.

It's a really big difference from living here and living in Sweden. 

Jag tror aldrig att jag kommer bli van med att leva i New York. Jag hoppas att jag aldrig kommer bli van vid det. Ibland hatar jag det och ibland älskar jag det. Jag känner mig lite schizzo här. Lite utanför. Men det är inte alltid något negativt. Som ikväll till exempel. Jag har inte haft så här kul på riktigt länge... På sjukt länge. Om jag nu någonsin har haft det...

In the cab on my way home(I shared it with some Italian chicks...);
"Where did you get your accent from?"
"From Sweden, I'm Swedish :)"
"Ohh, for real? I've heard all about you Swedes, they say youre sexy and crazy!"
"Yes, for real! I guess we are a bit crazy, and we're definitely sexy! And now you've seen one for real ;D"

Precis som om vi vore djur! haha! xD

Haha, jag har inte garvat så mycket som jag har gjort idag på sjuk länge. Jag vet inte om jag kommer kunna lämna det här stället, någonsin. Men vem vet, jag kanske tröttnar på det precis som man tröttnat på allt annat... Ikväll känns det som om jag kommer bli kvar här för alltid. Men det kommer knappast att hända. Jag är(och har nog alltid varit) en sån som alltid vill upptäcka något nytt, hur bra jag än har det. Men vi får se hur det slutar...

Hörs!


Jag har ingen kontroll!


Kommentarer
Postat av: Master Henka

Fest NÖRD!!!!!!!!:)

2011-03-27 @ 16:57:41
Postat av: Emmy

riktigt lyckad utgång ;)

2011-03-28 @ 01:23:24
URL: http://emmyochfia.blogg.se/
Postat av: Jeremy763

Very well done. I enjoyed the site.

2011-05-27 @ 14:16:28
URL: http://jeremy763.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0