Inget för er som skiter i mitt springande.

Nej, det gick inte så bra idag. Kom precis under fyra minuter. Jag är besviken, känner mig lite uppgiven sådär. Men samtidigt, när jag tänker efter, så har jag inte kört ett intervallpass utanför banan sedan jag kom hit. Och jag har kört ett pass de två senaste månaderna där mina 200meters-splits har varit över 28sekunder. Det var när jag körde 2*5*400m på bana. Jag har noll uthållighet kvar i kroppen, det känns som om all uthållighetsträning som jag gjorde i höstas är som bortkastad. Och det är väl vad den är. Men jag har mig själv att skylla, jag måste lära mig att säga ifrån, och inte bitcha runt så mycket. Nu är det lite för sent att ändra på det om man ska se till denna säsongen, men jag har tre säsonger kvar här och jag ska se till att ta vara lite bättre på dem (=ändra träningen, och festa mindre. Jag tror nästan att jag har färre vita helgen än vad jag har svarta. Skjut mig.)

Men jag har nog fortfarande chans att springa riktigt snabbt på 800m, pga all snabbhetsuthållighet. Jag vill verkligen kötta sönder det där 800meter perset jag har sedan förra året. Och jag vet att jag kan göra det. Jag måste bara se till att ta chansen när den kommer.

Nu äre film med mina amigos.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Frasse

Med tanke på förutsättningarna så var ju det ju jättebra Micke. Refokusera nu, det är en av idrottspsykologins viktigaste egenskaper! Kör hårt på 8 o lycka till =)

2011-05-01 @ 08:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0