Vågar jag ens visa det här...

Jag har blivit beroende... av eBay. Man kollar lite saker som ligger uppe, man bjuder på det som verkar ha ett bra pris och ibland så får man det man bjuder på. Och det är småsummor hela tiden; 20dollar här, 10dollar där, vilket gör att det känns som om man inte spenderar så mycket. Men i slutändan så blir det en hel del. Jag får skylla på att jag innan detta inte har köpt ett klädesplagg på över ett halvår...

 

Ajja, here we go...

 

5 slipsar (Tommy Hilfiger, Ben Sherman och nått random)

2 hoodies (American apparel)

11 boxer kalsonger (Calvin Klein, Ralph Lauren, Ben Sherman)

3 t-shirtar (Calvin Klein, Volcom)

3 tränings t-shirtar (Nike, Adidas)

1 par jeans (Acne)

5 träningströjor (Adidas, Nike)

3 par skor (Converse, Nike Free 3.0 v3)

3 lens filter

2 objektiv (Sony 75-300mm, Tamron 18-200mm)

5 skjortor (Calvin Klein, Wrangler)

1 skärp (Levis)

3 ryggsäck/axelväska (Adidas, Ben Sherman)

2 par shorts (Adidas)

3 parfymer (Clinque ”Happy”, Calvin Klein ”One”, Armani ”Code”)

(Och utöver mina e-bay inköp så köpte jag ju två t-shirts samt en stickad tröja på F21, en tröja från Ralph Lauren, en skjorta från jag vet inte vad och en kostym från Calvin Klein, på Black Friday.)


Det här måste få ett slut. Shit vad med peningar jag har spenderat. xD


Kommentarer
Postat av: mamma

Hmm, shoppahollick heter/kallas det.

2011-11-28 @ 15:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0