PANG, PAANG! BOOM, BOOOM!

Nej, nu är det sängdags... och jag viste inte att man kunde bli såbesviken efter att ha tappat en stulen Kebebtalrik... heheheh xD Nya upplevelser varje dag...

 

 

Och efter att ha spenderat ett år i en TVÅA med FEM rumskompisar (fråga mig inte hur det gick till...) i världsmetropolen NY så känner jag mig rätt så ensam efter att ha kommit hem till SWE och vara helt ensam i en etta, det är en liten etta, men att vara ensam är ensamt, och det är Mikael Röjerås som vi snacka om, killen som från början är en ensamvarg ut i fingerspetsarna; jag har aldrig haft ett behov av att vara omringad av människor, eller har jag? Jag har fan ingen aning. Så jag tror att jag ska tigga med mig den här tigern, min kära valp, Bertil, hem som rumspolare för en vecka eller två. Det hör man ju på namnet att han är en fighter... Precis som jag. xD Och snygg är han ju också... precis som jag. Men när vi kommer till hjärnkapacitet så kommer skillnaderna fram; han är ju inte den smartaste, medan det rycktas om att jag är en ny Einstein... =)

 

Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0