100 onödiga frågor =)

Tror inte att någon kommer orka läsa denna (förutom min jättenyfikna farsa som alltid ska lägga sig i allt ;D) så därför har jag gjort några saker feta höhö, så att ni kan läsa de istället =)


1. Tre namn jag lyssnar till:
Mikael, Micke, Röjan


2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Mitt självförtroende


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Min blekhet ;D


4. Detta är jag rädd för:
Mörkret

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Musik, träning (nörd), Felicia

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Det finns inget..

7. Detta tycker jag om att göra:
umgås med min vän, sova,
springa

8. Detta vill jag göra just nu:
kolla på film

9. Bästa känslan:
Adrenalin, alldeles innan startskottet på en tävling, och förhoppningsvis när man kommer i mål... 

10. Värsta känslan:
Besvikelse

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Humor

12. Är jag kär just nu?
ehm.. nää.. tyvärr..

13. Jag vill gifta mig:
vem vet


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Flytta utomlands, och leva... höhö

15. Min käraste ägodel:
min mp3, klarar inte ett långt ensamt distans pass utan musik


16. Något jag vill ha i present:
(kladdkaka från) Felicia ;D

17. Detta har jag på mig just nu:
underställ, täckbyxor, overall, tumvantar, halsduk, mössa och raggsockor (allt från polarn och pyret)

18. Favoritkläder:
slappt

19. Favoritdjur:
lysmask


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Fjoritsrock
(LarsWinnerbäck, Kent,EbbaGrön,Guns 'n roses)


21. Favoritlåt just nu:
Ebba Grön - Uppgång och fall

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligaste; löpning
tråkigaste; historia

23. Stjärntecken:
Vädur

24. En bok jag gillar:
min träningsdagbok

25. En film jag älskar:
pulp fiction


26. Tv-program jag gillar:
desperet housewives
(jaja, det är lite gay, men alex kollar också :S)

27. Favoritdoft:
nybakat

28. Detta äter jag gärna:
chips

29. Dricker helst:
mjölk

30. Favoritgodis:
Ferraribilar,
nu vet ni vad ni ska bjuda mig på ;D

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Miami, Australien


32. Färg på mina ögon:
Brungröna

33. Min längd:
183

34. Jag tror på:
gud, hahahahah

35. Jag spelar:
arenan

36. Person jag beundrar:
linnea forslund

37. Så här bor jag:
sala;
längst upp i ett ruckel med snetak.
stockholm; i ett pyttelitet rum utan värme.


38. Antal döda krukväxter i hemmet:
2 av 5

39. Det här tänder mig:
jag lyser alltid!

40. Det här gör mig avtänd:
när någon drar ut väggkontakten... höhö

41. Favoritfärg:
Mörkblå

42. Favoritcitat:
"sova bör man annars dör man"

43. En hemlighet jag vet:
-

44. Bästa present jag fått:
Varför rangordna dom? :S

45. Senast köpta skiva:
Jag köper aldrig skivor,
men bara för det så ska jag köpa Kents nya =) 

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Allt

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Inget

48. Udda förmåga/egenskap:
Lyser upp mörka rum :)

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
groda

50. Vad lyssnar du på just nu?
en snygging som ligger bredvid mig i sängen och snackar skit. ;D

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Ätit frukost,gått med hunden och rastat Fellan. Sen träffa micke, sofie och stina


52. Var är dina föräldrar födda?
i västerås

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?:
Opera

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Akropolis,
Käkar jag ute i sala så bir det där
Kungshallen; Finns ju mkt ¨välja mellan, vid hötorget =)

55. När badade du i en pool senast?:
i förrgår

56. Har du varit med i någon skolpjäs?:
nej

57. Hur många barn vill du ha?:
2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?:
Såndär som skrålar


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:
nopp

60. Vad har du för TV-kanaler?:
disney channel, den enda som räknas

61. Har du åkt moped någon gång?:
ja

62. Har du busringt någon gång?:
absolut

63. Har du fått felparkeringsböter?:
nää

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
ja, det skulle vara skitkul!


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?:
Kanarieöarna

66. Har du en egen trädgård?:


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Simpson!


68. Kan du alla orden i nationalsången?
nej :S

69. Badkar eller duschkabin?
badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
ingen


71. Favoritpizza?:
hawaii med massa bean
(vaddetnuheter)sås

72. Chips eller popcorn?:
chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?
limegrönt

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?:
nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
Ja? Miss world, det ni ^^


76. Apelsin- eller äppeljuice?:
apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?:
farmor, farfar och pappa. Plankstek


78. Favoritchoklad?:
center


79. När röstade du senast?:
Om vilken sylt vi skulle ha till gröten på löp ;D höhö

80. När åt du en hemodlad tomat sist?:
För några veckor sen

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?:
Ja, jag har typ 100


82. Är du bra på matlagning? :
det beror på vem man frågar, men ja!


83. Klarar du att tanka själv?:
ja det är klart, men jag har aldrig gjort det

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv:
nopp


85. Pepsi eller Coca Cola?:
Pepsi, vadå är skillnaden? :S

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?:
Nej

87. Vad var det senaste du handlade?:
byxor

88. Har du kräkts offentligt?
ja, efter sm... och massa andra gånger. typ av maten i skolan :S


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
både och.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
nää

91. Har du ringt något betalnummer?:
ja, till lunar. höhö

92. Kan man vara vän med sitt ex?:
ja, det kan man


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?:
jag och felicia var tvunga att hämta ut rikke från psyket i förrgår, gills det?


94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
hur fan ska jag veta det?

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:
Nummer 0704589021, kan inte nås för tillfället, vill du skicka nummer till ....


96. Vad har du i din väska?:
så lite som möjligt

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
äter

98. Vad är du tacksam för idag?:
jag är en otacksam snorunge

99. Var hittade du den här listan?:
iwillalwaysbeyoursoldier.blogg.se


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Jag har inte så många vänner, men om Linnea hittar hit från hon gärna fylla i den :)


Hej hopp =)


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha jag ha inte så många vänner :P well done, ha det bra i storstan Pöööss

2007-12-03 @ 10:09:16
URL: http://iwillalwaysbeyoursoldier.blogg.se
Postat av: Angelica

haha, nu har jag läst igenom alla, mikael du är en tönt :D:D men jag tycker om dig ändå .. '(;

2007-12-04 @ 13:30:34
URL: http://iwillalwaysbeyoursoldier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0