Då var det dags igen...

Det är mitt på dagen och jag vaknade för en timme sedan. På den timme har jag inte ådstakommit ett skit, jag är som hypnotiserad av photoshop och jag har kollat på en undervisnings film på Moderskapet.se, den är riktigt bra och han som har gjort den är grymt bra på att förklara. Om en vecka har jag säkert lärt mig allt utantill ;) eller inte. Det där phtoshor CS3 är ett enormt program, tror inte att någon kan det som ett rinnande vatten...

Om två timmar anländer Felicia till mellansveriges, och Sveriges, skönaste små stad. Då kommer det troligen se lika skitigt ut här hemma som det gör nu. För jag ska och handla lite med farsan, vi måste ju ha något att käka också =)

Vad händer ikväll? Det får vi ta och fråga en spåkärring om, för jag har ingen aning.

Gott Nytt År på er!

Kommentarer
Postat av: camilla

svar: tackar tackar, vad kul att du gillar den. men vi är sammanlagt sex tjejer som håller i bloggen :)

2007-12-31 @ 15:36:48
URL: http://sixinthesuburb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0