Då var det över...


Julshowen
är slut nu. Tro det eller ej, men den var rätt bra faktiskt. Bara en riktig jullåt under hela spektalet, och det var det bästa av allt! Julsånger är inte något som jag lyssnar på i vanliga fall, inte ens under julen. puh...

Nu är det lov! Fan vad skönt!

Ikväll är det hemresa som gäller, men hur fasen ska jag få med alla klapparna, kläderna och träningssakerna på samma gång?! Jag får packa i stora svarta soppsäckar och släpa på, men det är jag ju van vid, att släpa på tunga saker alltså...

Jaja, det problemet får jag fixa senare. Nu är det duschen som gäller och sedan vidare till Fellan för att fixa en sak, och tillslut ta farväl. Hur ska jag klara julen nu?


Jag gillar ju inte jullåtar, men det finns några som är helt ok ändå. Här bjuds det på;

                                     
      Wham med Last Christmas!


Godjul på er, hoppas att det blir ett skönt lov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0