Dagens lista...

Dagens humör: Super! Men lätt irriterad som vanligt.
Dagens mående: Seegt, jag verkar aldrig bli av med min förkylning.
Dagens borde: Göra någon nytta, men det kanske räcker med att jag finns till. 
Dagens frisyr: Morronfrilla 24/7
Dagens klädsel: Mörka Jeans, Svartvit rutig shorta.
Dagens planer: Kolla på film. 
Dagens materiella vill ha: En digitalkamera.
Dagens längtan: Idre, 3 Januari
Dagens fundering: Vad ska man hitta på vid nyår? 
Dagens beroende: Ta kort, mest fjortisfoton 
Dagens mest tragiska; Alla, utom jag, ska käka lutfisk :S
Dagens tidning: Ilustrerad vetenskap


Dagens låt: 
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You;

Kommentarer
Postat av: emelieu

så lite så, om du går in under fliken film under kategorier finns det fler filmtips ;)

2007-12-25 @ 18:56:54
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Emineeeeee

Hahaha ;D Mobbat för dem. Fan vilken läskig bild du har =//

2007-12-25 @ 19:01:09
URL: http://Piixel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0