Den stora färden till Sala närmar sig.

Tisdag.

Löparnas inomhus-pass-dag. Men inte för mig, jag ska vänta tills imorron.

Men ändå är det inte lugna lådan nu när man är ensam hemma, jag har lite saker att fixa. Som läxor, julklappar och ringa lite samtal. Vi får se om jag hinner med allt.

Jag väntar på att två E-mail också, men vi får se hur länge det dröjer innan dom kommer, dom kanske inte kommer över huvud taget. Vem vet...?

Dagens i-landsproblem;
När jag går in på vissa internetsidor(tex. hotmail.com) blir texten så liten att jag inte kan läsa den. Jag kanske har kommit åt en knapp eller något :( hmm...

Nu är det;
6dygn tills julafton
3dygn tills julavslutningen
110 dagar tills jag fyller 18år(7:de April).
109 dagar kvar tills Fellan fyller(fan! 6:te April)

och dags att resa hem för några löpare.

Kommentarer
Postat av: cecilia

haha, grattis i förskott ^^

2007-12-18 @ 15:20:58
URL: http://ceciliaan.blogg.se
Postat av: räddaren i nöden

Här kommer lösningen på ditt i-lands problem :)
Gå in på "visa" (brevid redigera och favoriter) och sen går du in på textstorlek och där kan du ändra den till större ;D

2007-12-18 @ 16:14:10
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0