En onödig telefonlek...

Men jag testade och den var rätt kul =)

Regler:

1. ta fram din mobil,
2. bläddra random i din inkorg,
3. stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,
4. gör likadant på varje fråga.

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?(från Alex)
men sopa ;P jag hade ju tänkt att vi skulle leka men det är för sent nu. jag ska upp typ 6 imorron xD

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?(från Micke)
Det är najs! Hur har helgen med Felicia varit?

Vad säger du när din mamma säger åt dig att sova? (från Alex)
Okay då, eller får se fan, för antingen ska jag på bio sen va med skabbe. Eller så ska jag bara va med skabbe så får höra med henne sen.

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? (från Oliver)
Asså är det ok om jag frågar om du är lite efterbliven?

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? (från Fanny)
Men hallå, hur går det? jag vill ha godis!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Hahahah vad roligt! Tog ett tag innan jag hajjade grejen men det lät skoj ju!

2007-12-26 @ 11:17:31
URL: http://www.livslycka.blogg.se
Postat av: Sofie

haha! Det blev ju ganska klockrena svar på de dära frågorna, speciellt den med gud ;D

2007-12-26 @ 11:30:02
URL: http://soooofiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0