Fääärdig!

Sådär ja! Då var jag nästan klar med städningen, men jag kan inte damsuga eller möblera om efterom att jag då kommer att väcka hela huset. Och det vill jag ju inte, eller ok det vill jag visste. Dessutom så har jag tagit en massa bilder på äckliga saker som jag hittade i det nu försvunna sopberget som fanns på mitt rum...

Jag blir helt galen i prylar när jag har fått dem... Jag använder dem till max de första veckorna men sedan tröttnar jag igen.
Har det drabbat någon mer än mig?

Men det tråkiga är att Fellan inte skulle få komma för sina föräldrar, jag fattar inte varför. Hon skulle ju bara vara här en natt. Och jag kommer ju inte döda henne och käka henne till middag. Nejnej, jag hade planerat att fixa en mysig middag till henne när hon kom. Men det får bli någon annan gång dåp...

Kommentarer
Postat av: N

Haha jo jag är precis som dig! :) välkommen in i klubben ;)

2007-12-26 @ 23:40:47
URL: http://nnats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0