Felicia is the shit ;D

Ifall killen med "kollen" och "kontrollen" ska ha kvar sina besökare, om någon överhuvudtaget ska orka läsa hans 1000 inlägg behöver han hjälp. Vem kan vara till bättre hjälp än hans underbart roliga flickvän:D

Nu är frågan vad av alla roliga saker jag ska berätta om den här killen?
Kanske hur vi träffades? ;)

Februari
Jag hade varit hos tandläkaren på förmiddagen och kom därför lite sent till lunchen i skolan. Även fast det går över Så jag hade ringt Sofie innan och bett henne passa en plats till mig, så jag inte skulle behöva sitta själv. 2000 elever på skolan känns det lite pinsamt att komma in i matsalen och inte veta vem man ska sätta sig bredvid.

När jag kommer in i matsalen går jag runt och kollar om jag kan se Sofie. Det gör jag. Längst inne vid fönstret tillsammans med x antal löpare. Om hon har passat plats till mig? Självklart! Längst ut, brevid massa hurtbullar jag inte känner. Nej tack! Istället sätter jag mig bredvid lite andra kompisar en bit bort.

Helt plötsligt får jag ett sms från Sofie "Micke med rutig skjorta vill veta våran företagar-idé i utbyte mot ett ligg."
(Jag och Sofie går sam-företag, vilket innebär att vi får starta ett företag och driva det under ett år. Vi hade kommit på en jättebra idé som vi inte hade avslöjat för någon)
WHAT? Jag vänder mig om, och där sitter hela bordet med löpare och tittar och skrattar åt mig. Humoristisk som jag är svarar jag "Självklart, vi ses på toan om 10 min." Svaret blir "Är du seriös?!" Det är precis innan vi ska gå, så snabbt svarar jag "Jag är alltid seriös". Högröd i ansiktet går jag ut ur matsalen och total ignorerar när Sofie ropar på mig.

Jag och mina kompisar som jag precis har ätit med går ut i cafeterian, inte för att vänta på att gå in på toan. Nej, jag hade ju bara tagit det hela som ett skämt. Men vad tror ni händer efter 7-8 min? Micke kommer ut från matsalen och går in på toan!!

Nu hinner jag inte skriva mer, måste kila iväg till jobbet. Hoppas du har en bra kväll :)

Det här är min verision av hur det hela började, sen kanske Micke kan tänka sig att skriva ur hans perspektiv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0