Filmklipp, hej hopp



En liten film... tryck på play och kolla då! :@ Kulig film, eller hur?!

Hittade denna filmen när jag kollade runt lite på internet. Jag har sett liknande filmer för så jag visste ju vad som väntade.
I alla fall så satte jag mig lite längre från skärmen än vanligtvis och vred ner volymen, men jag hade kvar handen på volymsnurran för jag visste inte hur högt ljudet skulle vara när filmen väl började. Men när jag inte hör något ljud så fortsätter jag att vrida på snurran och tänker inte på filmen. Men plötsligt så kommer det världens jäkla skrik från högtalarna vilket gör att även jag skriker och flyger av stolen och ner på golvet. Jag har återigen lyckats lura mig själv... Men det är väll jag i ett nörskal skulle jag tro?

En annan sak som är typiskt mig är att jag inte kollade några tågtider, utan jag tog för givet att det gick ett tåg kl 20:59, som det alltid gör. Trodde jag ja! på lördagar gäller det andra tider upptäckte jag idag... Så det får bli ett tidigt tåg mot Sthlm imorron bitti istället... =)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ahhhhh jag sket på mig !!!!!!
Fy fan !!!!!!!!!!!!!!!!!1

2007-12-16 @ 00:00:07
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0