Jag och min nya kompis.

På eftermiddan var det hus i helvetet här hemma. Vi kunde inte komma överens, jag ville si och han ville så. Ja vi säger att det är en han så att Fellan inte blir avis...

Vi förstod oss inte på varandra. Han visade mig inte sina innersta hemligheter, det ända jag fick se var ytan. Men inners inne så visste jag att han döljde något för mig, han döljde det bara för mig. Han visade det för de flesta andra, dom viste hur man gjorde för att få det bra, dom fick en bra bild av honom redan från första ögonkastet. Men bilden som visades framför mina ögon var inte lika vacker!

Jag hatade honom för det och jag är fortfarande lite sur för det!

Men jag har förlåtit förr
och jag kan förlåta nu, vi ar ju trotts allt bara känt varandra i några timmar ännu. Felicia kommer säkert att bli sur för att jag har hittat en ny vän, det vart hon förut iallafall, när jag träffade bloggen.

Jag och photoshop kommer troligen att bli bästa vänner, så nu får du akta dig bloggen...


Kommentarer
Postat av: Maria

Men NÖRD :D

2007-12-31 @ 07:20:05
URL: http://dennamajzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0