Klappat och klart...

Åter tillbaka efter en dag på staden. Felicia och jag har irrat runt i masor utav affärer, bara för att få tag på en viss sak. Som borde vara skit lätt att hitta, men icket! Jag kan ju inte avslöja vad det är, eftersom att vissa av offren för mina julklappar läser denna superoganiserade bloggen =) höhö Så det får vänta tills efter jul, eller iaf klapputdelningn... men det är inte så stor chans att jag sitter och bloggar vid den tiden på julafton ;D 

Tyvärr är jag en sån person som lyckas avslöja mina hemligheter hur jag än försöker, på något sätt. Men denna gången ska det hålla. Knackknackknack Ta i trä...=)

Jag kan iaf avslöja att det kommer bli endel kreativa julklappar, tack vare Felicia (egentligen tack vare Sofie). Hur hade jag klarat denna julen utan era klyftiga idéer?! Knackknackknack Ta i trä...=)
Jag sa tidigare att jag hade tänkt ge bort kort på mig själv, men det kanske blir lite mindre på den fronten nu(vem vet?), några kort ska jag allt tvinga tomten att dela ut, om jag så får mordhota gubbfan :@ höhö

Nu är kl 23.23 otur? Jag hoppas inte det iaf. =) Gonatt! (lycka till med plugget Fellan ;D)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du satt och väntade på att klockan skulle bli 23.23 nööörd!! ;D

Pluggandet får vänta tills imorgonbitti (A)

2007-12-16 @ 23:49:03
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: Micke

Väntade och väntade, inte då.

Jadu vi får se hur det går med din redovisning ;D

2007-12-16 @ 23:53:47
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0