Kocken!

Det är dags för mig att göra något av en här dagen, jag ska börja med att laga käk. Jag kollade i frysen men hitade inget frestande där. Sen kom jag på att det nog vart någon köttbit över igår, men jag hittade ingen i kylen.

Däremot hittade jag ett paket med marinerade kycklingvingar som bara stod och väntade på att få bli tillagade. Som tur är så ska man bara kasta in dem i ugnen och sen är dom klara efter 15min, hade det vart mer avancerat än så hade jag nog fått använt mig av plan B; ta cykeln till farmor. Där finns det alltid käk som redan är fixat =)

Jaja, nu borde ugnen vara varm, dags att stoppa in dem och för första gången på länge ska jag knåpa ihopp en genen sallad. Ingen snabbmat här inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0