Pubertertsunge...

Ännu en natts sömn. Halsen har blivit bättre, men jag låter fortfarande som ett pubertertsbarn och rösten skär sig ibland. Jag kom att tänka på att jag kanske inte är sjuk, utan jag har kommit in i puberterten, hahaha.

Idrott första lektionen = Sovmorgon. Om en timme är det Geografi sedan matte provet.... vi får se hur det går med det.

Jag undrar om jag orkar blogga lika mycket idag som igår. Jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska komma med på den där listan... död eller levande höhö. Men jag vet bara inte när jag orkar...

Det är kul att sitta vid datorn när Mickan är här. Hon läser alla inlägg högt för sig själv med olika dialäkter och tonlägen. Nyss var hon en skånsk fjortis... haha


Lite roliga bilder sitter aldrig fel...
haha... någon mer som tycker att den är skitkul?

Kommentarer
Postat av: Miss More Action

HAHHAHAH

2007-12-20 @ 11:38:41
URL: http://www.moreaction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0