Sala, Sthlm, Sälen, Moa, Alex, Walle, Felicia? Vem vet...

Nyhet har publiserats i inlägget innan ;)

Hem ljuva hem.
Imorgon är det julavslutning och dags för hemresa(hemresa? vafan jag är ju hemma). Jag undrar om det har snöat något där hemma, i Sala alltså. Vi bruakar ha lite mer tur med snön i Sala än i Sthlm... menmen jag får se. Jag undrar vad jag ska hitta på, inte bara imorgon utan på hela lovet...

Jag brukar planera mina helger i min ensamhet, innan jag kollar om det funkar för personerna som jag har planerat in i mitt schema. Många gånger så har dom andra saker för sig, men sånt är livet.
 
På lovet, vad händer då? Inte så mycket. Jag har planerat in Alex och Walle i schemat, och självklart vet de inte om det, ännu. Men det är inte mitt problem, hoppas jag. Moa kanske är hemma? Det kanske är dags att säga hej till henne också, det var ganska så länge sen man hörde något av henne nu. Sist vi sågs spöade hon mig i Tecken hemma hos Alex. Men nu på eftehand har jag fått höra att det var Alex som spelade åt henne :@ 

Sedan så bär det av till Sälen, i slutat av lovet alltså. Farsan, jag, brollan, cissi och hör o häpna, FELICIA ska med!!! Det ska bli jäkligt kul. Vad hade jag gjort utan dig Felicia? Svar; åkt skidor helt ensam i Sälen. Jaja, men det betyder mycket iallafall.

Men nu är det dags att sova. Gonatt på er.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Vi ska till Idre, inte Sälen!
Vakna!

2007-12-21 @ 07:32:20
Postat av: Micke

jamen vafan... norrland som norrland.

2007-12-21 @ 08:06:53
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0