Sala - Västerås - Stockholm

Nu är det två timmar kvar innan tåget går, inte till Stockholm. Nej, till Västerås bär det av. Jag ska ner på stan ett tag med Alex och Sabina. Jag måste ju ha ett par skor så att jag inte dör, dessutom så måste jag blir frisk.

Någon som ska ut på stan idag? Kolla efter ett par skor åt mig på samma gång isåfall! :@

Jag drömde inatt, jag var skit rik! Eller nja, jag hade 700kr extra... men ändå. Med dom pengarna + det jag redan har, så skulle jag kunna köpa ett par skor som jag vill ha. Inte ett par Överskottsbolaget-kvalitet-skor, utan riktiga skor. Men farsan sa något om att betala en del om jag hittade ett par riktiga skor(riktiga skor enligt honom är power-kängor med stålhetta, typ militärskor). Yäyä, jag får se vad det blir...

Nästa station Felicias hus, Felicias hus...

Efter V-ås är det Sthlm som gäller. Får se vad som hittas på där. Jag vill gå på Arn-filmen, men jag får se vad jäntan vill göra...

image85
Någon som vet om den är bra? Den ska vara det har jag hört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0