Schwedisch Ajdåll

På Fredag är det ju inte? NT-showen som är den stora händelsen. Utan Sveriges lilla, men trogna?, befolkning sitter bänkade framför dumburken för att skåda dom två återstående Idolerna. Dessa två femeninma jäntor har lyckats med att hålla sig fastklamrade i tävlingen medan de resterande flockdjuren och alla de maskulina deltagarna inte har presterat riktigt lika bra. Dom har ju åkt ut. Ingen top noche på dem inte...höhö =)

Iår har det inte gått som planerat...inte som jag hade planerat iaf, men säg den gången det gör det?

Jag hade hoppats på att Daniel och Amanda skulle vara kvar, men dom är nog en aning för lika för att båda två skulle kunna klamra sig fast ända till finalen. Dom kör på samma stil, samma lyssnare och samma publik. Dom stal röster av varandra. Synd men sant =) 

Skönt att "bonde-söker-fru-killen" inte är kvar i alla fall...

Egentligen är det ju skitsamma vem som vinner eller inte. Är man bra artist så får man ju kontrakt vilket som när man har varit med i idol. Kolla bara på Agnes(nr1) och Sebastian(nr2) eller Daniel(nr1) och Darin(nr2) Hur mycket har vi sett av Daniel tex? Ola kom 8 men är ändå mer med i svängarna än Daniel... höhö =)

Yäyä. Jag är inte någon sån där som ringer frenetiskt in till idol för att just min favorit ska vinna... jag orkar inte bry mig så mycket(ändå så skriver jag ett inlägg om bara idol... okay, jag erkänner att jag är en nörd. Jag kanske bara är för snål). Det ju kul att kolla på programmet, även då det kan kännas rätt mobbat att sitta själv hemma en fredagskväll och kolla på Idol... men jag kan lugnande säga att man vänjer sig ;D


image2550
Såhär ser det ut i kafeterian och/mellan raceptionen

Kommentarer
Postat av: Määäry

yooo,
tjuvar bilder sådär. =O

2007-12-07 @ 09:56:34
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0