Skenet bedrar...

Gomorron på er! Sovit lugnt? De har jag kan jag erkänna...

Sova, nej det går inte. Brosan måste ha väckt mig eller nått och nu kan jag inte somna om. Så jag tog med datan till sängen för att nörda här.

När jag öppnade dörren till mitt rum så satt en söt lite hund(Zack) där och ville komma in. Egentligen vill jag inte ha hunden här inne men ibland så går det inte att säga nej... Så nu ligger vi här i sängen båda två, Zack är skitglad för att han får hålla mig sällskap och försöker betala mig genom att slicka mig i ansiktet, ingen vidare bra betalning inte... Hundar slickar sig överallt, men mig ska han då inte få slicka på...

Är det bara jag som tycker att det är äckligt när hundar ska slicka en i ansiktet? :S

Jag sprang iväg(ja jag sprang, denna hunden har en fömåga att bita på saker) för att hämta kameran och när jag kom tillbaka fick jag svar på tal;

image84

Ja, mig ska han då inte slicka i ansiktet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0