Skor, vart är ni!?

Jag satt och läste på Marys blogg om skor och skit.

Jag kom att tänka på att det är skitlätt för tjejer att hitta ett par skor, dom tycker inte det själva men det är bara för att alla tjejer är så jäkla fisförnäma ;) Jaja, lätt har dom om man jämför med killarna iallafall. Ska vi hitta ett par snygga skor så är dom antingen skeeet dyra eller också är det fel storlek. Svårt är det för oss iallafall.

Så min idé är att man börjar tillverka unisex(både för tjejer och kilar) skor. Tänk så billigt det skulle vara! Och så mycket det skulle finnas att välja mellan!

Till en början skulle det verka skitfult typ som tusentals transor från ingenstans. Men efter några år skulle alla vänja sig...

Det kanse redan är påväg att bli så? Mina förra pumaskor var unisex skor. =)))


Världen vore ju perfekt om jag kunde bestämma allt.

image93
Såhär såg mina förra skor ut när dom var nya =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0